Wybierasz się na targi i nie masz pomysłu na promocję swojej firmy? Chcesz, aby twoi potencjalni kontrahenci cię zapamiętali? A może zależy ci na spójnym wizerunku twojej marki? Sięgnij po oryginalne gadżety reklamowe! Poniżej możesz znaleźć kilka przykładów, które możesz wykorzystać do promocji swojej działalności.

Najbardziej popularną formą gadżetów reklamowych są materiały piśmiennicze. Wszelkiego rodzaju długopisy, ołówki, kalendarze czy notesy zostaną z twoimi kontrahentami na dłużej i będą im przypominać o marce przy każdym użyciu. Możesz również skorzystać z drobiazgów, które umilą życie nowym właścicielom. Kubki, smycze, pendrivy czy piłeczki antystresowe to tylko wybrane propozycje. Jeśli osoba obdarowana będzie korzystać z przedmiotu, możemy być pewni, że nasza marka zapadnie jej w pamięć.

Kto z nas nie lubi słodyczy? A co, jeśli do promocji wykorzystasz ciastka lub cukierki z logo firmy? Materiały tego typu wprawdzie nie są trwałe, ale z pewnością sprawią, że osoba poczęstowana będzie dobrze kojarzyć twoją markę. Ciastka lub cukierki z nadrukiem możesz rozdawać podczas targów, lub też wystawić na recepcji twojego biura – taki poczęstunek zawsze trafiony.
A co, jeśli chcemy obdarować jakiegoś wyjątkowego klienta? Wówczas warto postawić na droższe, ale i trwalsze akcesoria. Do upominków takich należeć mogą pióra wieczne lub wizytowniki. Cenniejsze przedmioty z pewnością bardziej ucieszą obdarowanych, ale należy pamiętać, że są one też droższe.

Jak widać wachlarz możliwości jest bardzo szeroki. Teraz musisz tylko pomyśleć, co będzie najbardziej trafione dla twojego przedsiębiorstwa i złożyć zamówienie!